کمی....

خرید بک لینک

حال من خوب است...

کمی غمگین کمی ناله

کمی تنها و افسردم

کمی از زندگی سیرم

کمی هم فک کنم مردم

کمی تب با یه من سرفه

کمی امپول و قرص خوردم

کمی کم خنده شد لبهام

کمی رنجم به سر بردم

کمی هم از همه خستم

کمی هم با خودم سردم

کمی اشکای تکراری

کمی هق هق کنم هردم

کمی پوسیده احساسم

کمی نذر و دعا کردم

کمی میخواهمت باشی

کمی کابوس بد دیدم

کمی تا صبح بیدارم

کمی تا شب میگردم

تو راحت باش عزیز من

کمی خیلی شده دردم

کمی خیلی شده دردم....

به خاطر دوستان اینم کاملش که گذاشتم....

+ نوشته شده در پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ساعت 10:1&nbsp توسط پرویز سپاهی(دبیر) |


دلتنگی.......

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37

صفحه بندی