دلتنگی....

خرید بک لینک
قال آمنتم

له قبل أَن آذن لكم

انه لكبيركم الذي علّمكم السحر

فلسوف تعلمون

لاقطعن أيديكم وأرجلكم

من خلاف

و لأصلبنكم اجمعین

--------------------------

برای رفتن یک قلب آرام می خواستند

که یافته بودند...

دست و پا نمی خواست آن راه!

دلتنگی.......

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 2:03

حال من خوب است...کمی غمگین کمی نالهکمی تنها و افسردمکمی از زندگی سیرمکمی هم فک کنم مردمکمی تب با یه من سرفهکمی امپول و قرص خوردمکمی کم خنده شد لبهامکمی رنجم به سر بردمکمی هم از همه خستمکمی هم با خودم سردمکمی اشکای تکراریکمی هق هق کنم ه دلتنگی.......ادامه مطلب

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37

ما بلوچیم عزت ما فخر ماست

مشکل ما تفرقه در شهر ماست

ما بلوچ و سیستانی با همیم

آرزوی دشمن ما قهر ماست

........کجاییید؟

+ نوشته شده در سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ساعت 23:12&nbsp توسط پرویز سپاهی(دبیر) |


دلتنگی.......

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37

من به شدت حس شعریم کپک زده

بس بین این ریه و کلیه و گوارش و فارما ذهنم نم کشید

آیا کسی هست که بداند در دخمه ی نمور اصطلاحات و داروهای زشت و بدترکیب گیر کردن چه عذاب وحشتناکی دارد؟؟؟

+ نوشته شده در سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ساعت 22:53&nbsp توسط آرزو عبدالله پور |


دلتنگی.......

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: میسیلیوم, نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37

زخم های قدیمی سر باز می کنند به حرف می آیندنه با صدابا خاطرههمه سکوت این سالها راشعر می کنندمی سرایندو ضجه گام های دخترکی تنهادر کوچه پس کوچه های تردید یک نگاهریتم دغدغه های مضطرب می شودآرام آرامشبهای این شهر رابه استعمار تران دلتنگی.......ادامه مطلب

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37

صفحه بندی