من به شدت حس شعریم کپک زده
بس بین این ریه و کلیه و گوارش و فارما ذهنم نم کشید
آیا کسی هست که بداند در دخمه ی نمور اصطلاحات و داروهای زشت و بدترکیب گیر کردن چه عذاب وحشتناکی دارد؟؟؟
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ساعت 22:53  توسط آرزو عبدالله پور |
