
من به شدت حس شعریم کپک زده بس بین این ریه و کلیه و گوارش و فارما ذهنم نم کشید آیا کسی هست که بداندxa0 در دخمه ی نمور اصطلاحات و داروهای زشت و بدترکیب گیر کردن چه عذاب وحشتناکی دارد؟؟؟ +xa0نوشته شده در xa0سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ساعتxa022:53  توسطxa0آرزو عبدالله پورxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب